Welkom op ons reisblog!

5 februari 2019 - Breda, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger!  Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Lieve allemaal,

“Maar jullie zijn toch net terug uit Namibië?” Die vraag is al vaak gesteld als we vertellen dat we binnenkort naar Mexico afreizen. En inderdaad het zand van Namibië is nog maar net uit onze schoenen terwijl we op16 februari al weer vertrekken naar onze nieuw bestemming: Mexico, Belize en Gutemala. De keus was dit keer makkelijk gemaakt want we zijn er geen van tweeën ooit geweest en het is er heerlijk warm. Goed, een beetje snel maar wachten tot het najaar heeft geen zin omdat we niet van wind en dus zeker niet van orkanen houden.

We zouden het leuk vinden als jullie weer met ons mee reizen dus schrijven we weer een blog over onze avonturen en leuken die op met kleurige foto’s

veel leesplezier,

José en Margreet

1. Reislogger:
    5 februari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Joke Dirkx:
    6 februari 2019
    Margreet en Jose.Dat wordt weer genieten van jullie prachtige reis verhalen
    Fijne vlucht en geniet ervan knuffel van mij
  3. Piet en Mieke:
    7 februari 2019
    Kannie wachten :-)
  4. Wilna:
    8 februari 2019
    We mogen weer heerlijk meegenieten. Ik ben er klaar voor. Veel plezier en maak er maar weer een prachtig mooie reis van.
  5. Agnes:
    8 februari 2019
    Goeie reis en een fijne vakantie.
    Dat wordt weer genieten.
  6. Corry:
    8 februari 2019
    Veel plezier, lijkt me een prachtige reis!
  7. Alex:
    9 februari 2019
    Jofel
  8. Paula:
    10 februari 2019
    Een hele goede reis en geniet er van dames.
    Veel plezier, het zal vast weer een prachtige reis worden met veel leesplezier voor ons.
  9. Mirjam:
    12 februari 2019
    Veel plezier en weer lekker genieten!
    Maak er een mooie reis van.
  10. Steven en Marieke:
    15 februari 2019
    Een heel mooie reis toegewenst!
  11. Annemiek:
    16 februari 2019
    Goede reis, ga lekker mooie herinneringen maken!
    Ook een poot van Joshi🐾
  12. Theo:
    16 februari 2019
    Goede reis en heel veel plezier.
  13. Anita:
    16 februari 2019
    Wilna en ik hebben jullie veilig op,vliegveld afgezet. Nu wachten op mooie verhalen. Fijne vakantie.
  14. Annie:
    17 februari 2019
    fijne vakantie en genieten dames!
  15. Lia:
    19 februari 2019
    Veel Plezier Margreet en Jose.
    Ben benieuwd naar de verhalen.